Wydajny konwerter ładowania zapewnia dużą elastyczność ładowania w fazie początkowej. Akumulator jest szybko doładowywany (praca na krótkich trasach przejazdu).
Na długich dystansach separator zmienia prąd ładowania do optymalnego poziomu, co jest niezbędne do precyzyjnego ładowania akumulatora z optymalną linią charakterystyk ładowania.
Straty na przewodach i znaczne wahania napięcia alternatora znane z pojazdów Euro 6 (inteligentne alternatory) są w pełni kompensowane.
Przetwornice ładowania odznaczają się kompaktową konstrukcją, niską masą oraz wytrzymałymi elementami zasilania, zapewniającymi bezpieczną pracę.
Bilans energetyczny akumulatora jest znacznie poprawiony przez konwerter.
Jednocześnie odbiorniki są chronione przed wahaniami napięcia i przepięciami.
Proces ładowania jest spowolniony w końcowej fazie i jest kontrolowany w taki sposób, że przeciążenie akumulatorów jest wykluczone.
Konwerter posiada w pełni automatyczną obsługę.
Urządzenie jest na stałe podłączone do akumulatorów i jest ono automatycznie uruchamiane w momencie uruchomienia alternatora pojazdu.
Po wyłączeniu silnika następuje automatyczne rozłączenie akumulatorów. Dzięki temu unika się rozładowania akumulatora rozruchowego.
Proces ładowania z wieloma zabezpieczeniami: przed przeciążeniem, przegrzaniem, przepięciem, zwarciem, nieprawidłowym działaniem i wyładowaniem akumulatora.
Elektronicznie kontrolowana stopniowa redukcja prądu ładowania, oraz galwanicznie odseparowane konwerter i akumulatory.
Zintegrowany filtr tłumienia sieci: Bezproblemowa równoległa eksploatacja źródeł ładowania (EBL, ładowarki, alternator silnika , generatory benzynowy, systemy solarne) na jednej baterii.
Kompensacja strat na kablach : automatyczne kompensowanie strat napięcia na kablach ładujących.
Obsługa akumulatorów ołowiowych (kwasowe, żelowe, AGM).
Podłączenie czujnika temperatury akumulatora (w zestawie). W przypadku niskich temperatur zewnętrznych całkowite ładowanie słabej baterii poprawia się dzięki automatycznej adaptacji napięcia ładowania do temperatury akumulatora. A w przypadku letnich temperatur uniknięcia nadmiernego rozgrzania baterii.
Łagodne wstępne ładowanie mocno rozładowanego akumulatora (ołów-kwas, żel, AGM) do 8 V.
Duży prąd podtrzymania akumulatora w przypadku włączonych odbiorników.
Unit type | Art.- No. |
Input Voltage max. Current |
Charging Capacity |
Battery Capacity |
Characteristic Lines of Charging (adjhustable) |
Exe- cution |
|
[V/A] | [V/A] | [Ah] | Lead-Acid, Gel, AGM 1, AGM 2 |
LiFePO4 | |||
B2B Charging Converters without galvanically isolation | |||||||
VCC 1212-20 C | 3321 | 12V (10.5-16.5) 20A | 12 / 24 | 50 - 160 / 200 | A | ||
VCC 1212-30 | 3324 | 12V (10,5-16,5) 39A | 12 / 30 | 60 - 200 / 260 | A | ||
VCC 1212-50 | 3326 | 12V (10,5-16,5) 68A | 12 / 50 | 75 - 320 / 440 | 4-fold | B | |
VCC 1212-70 | 3328 | 12V (10,5-16,5) 95A | 12 / 70 | 100 - 460 / 620 | 4-fold | B | |
VCC 1212-90 | 3329 | 12V (10,5-16,5) 125A | 12 / 90 | 150 - 600 / 800 | 4-fold | B |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.