Ładowarki Seria Pb
Przeznaczone dla wymagających klientów
Do wysokiej jakości pojazdów kempingowych, jachtów oraz pojazdów specjalnych
Wersja wykonania A:
Ładowanie 1+1: baterii zasilającej (mieszkalnej) i akumulatora rozruchowego
• programy ładowania, nr 1, 2 i 4 (żel, AGM, kwas) regulowany w zależności od typu baterii
• Wyjątkowa technologia ładowania, napięcie ładowania jest zwolnione z pików, jest sterowane w taki sposób, że wyklucza przegrzanie
• Całkowicie automatyczna praca ciągła, stała gotowość do użycia baterii
• Oddzielny port pomocniczy ładowanie "S"- do ładowania i ochrony baterii rozruchowej, max. 2A
• Automatyczna regeneracja baterii w przypadku dłuższych okresach nieużywania (dwa razy w tygodniu)
• Inteligentne sterowanie mikroprocesorowe analizujące pobór energii przez odbiorniki podłączone do baterii
• Separacja baterii w przypadku awarii zasilania
• Regulowany moment cichej pracy (redukcja w nocy)
• Pamięć parametrów pracy przy wymianie baterii
Wersja wykonania B:
Ładowanie 2+1opcje:
1 do 2 akumulatorów zasilających - 1 do 2 akumulatorów rozruchowych
lub
1 Zasilający akumulator i 1 akumulator rozruchowy
• Wyposażenie standardowe - identycznie jak Wykonanie A
• Zintegrowane z dystrybutorem prądu ładowania 2 główne porty, każdy z max. prądem i mocą wyjściową
• Prąd ładowania dystrybutora może być przełączony na program akumulatora rozruchowego
• Jeśli to konieczne, akumulator rozruchowy może być również ładowany z pełnym prądem ładowania (krótki przystanek pojazdu)
• Dodatkowe pomocnicze ładowania - port "S" do ładowania pomocniczego i powolnego ładowanie akumulatora rozruchowego, max. 4A
• 4 stopnie regulacji pojemność baterii (12 programów ładowania w sumie)
Wersja wykonania C:
Ładowanie 1+1: Akumulator pokładowy i akumulator rozruchowy
• Wyposażenie standardowe identyczne jak Wykonanie A
• 4 stopnie regulacji pojemność baterii (12 programów ładowania w sumie)
• Główny prąd ładowania może być zmniejszony w przypadku małej pojemności, niskiego napięcia zasilania 230V np. z generatora itp. (ograniczenia mocy)
Wersja wykonanie D:
3 główne porty ładowania, przeznaczone do jachtów, wyspecjalizowanych pojazdów i pojazdów do zastosowań specjalnych.
Ładowanie -opcje:
1 do 3 baterii lub zasilania
1 do 3 akumulatorów rozruchowych lub
1 do 2 baterie zasilające i 1 akumulatora rozruchowego lub
1 bateria zasilająca i 1 do 2 akumulatorów rozruchowych
• Wyposażenie identyczne z wykonania A i B, dodatkowo 3 port ładowania
• Zintegrowany dystrybutor prądu ładowania z trzema głównymi portami ładowania każdy z max. prądem i mocą wyjściową dla krótkich czasów ładowania
• Do mieszanej pracy z 1 lub dwoma akumulatorami rozruchowymi, oddzielny program ładowania prądu dla każdego dystrybutora
Model |
nr. katalogowy |
napięcie/prąd |
pojemność |
wyjścia |
wymiar |
|
|
|
|
V/A |
akumulatora |
|
DxWxH mm |
waga g |
wersja |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pb 1210 SMT 2B |
3103 |
12 / 10 |
25 - 115 |
1 + S |
138 x 72 x 210 |
1250 |
A |
Pb 1215 SMT 2B |
3105 |
12 / 15 |
38 - 170 |
1 + S |
138 x 72 x 210 |
1280 |
A |
Pb 1220 SMT 2B |
3107 |
12 / 20 |
50 - 230 |
1 + S |
138 x 72 x 210 |
1300 |
A |
Pb 1225 SMT 2B |
3109 |
12 / 25 |
60 - 290 |
1 + S |
138 x 72 x 210 |
1350 |
A |
Pb 1230 SMT 2B |
3116 |
12 / 30 |
75 - 350 |
1 + S |
138 x 72 x 210 |
1450 |
A |
Pb 1240 SMT 3B |
3118 |
12 / 40 |
75 - 480 |
2 + S |
138 x 72 x 310 |
2400 |
B |
Pb 1250 SMT 3B |
3119 |
12 / 50 |
88 - 550 |
2 + S |
138 x 72 x 310 |
2400 |
B |
Pb 1280 SMT 2B |
3131 |
12 / 80 |
150 - 880 |
1 + S |
265 x 90 x 330 |
3900 |
B |
Pb 1260 SMT 3B |
3122 |
12 / 60 |
120 - 660 |
2 + S |
160 x 71 x 305 |
2500 |
B |
Pb 2412 SMT 2B |
6233 |
24 / 12 |
32 - 160 |
1 + S |
138 x 72 x 210 |
1350 |
A |
Pb 2416 SMT 2B |
6235 |
24 / 16 |
40 - 200 |
1 + S |
138 x 72 x 210 |
1400 |
A |
Pb 2420 SMT 3B |
6237 |
24 / 20 |
40 - 230 |
2 + S |
138 x 72 x 310 |
2300 |
B |
Pb 2425 SMT 3B |
6239 |
24 / 25 |
46 - 290 |
2 + S |
138 x 72 x 310 |
2400 |
B |
Pb 2430 SMT 3B |
6242 |
24 / 30 |
58 - 350 |
2 + S |
160 x 71 x 305 |
3900 |
B |
Pb 2440 SMT 2B |
6250 |
24 / 40 |
75 - 440 |
1 + S |
265 x 90 x 330 |
3900 |
C |
Ładowarki Seria VAC
Dostosowane do pojazdów interwencyjnych z różnym cyklem misji.
2 Główne porty ładowania opcji ładowania:
1 do 2 akumulatorów zasilających lub
1 do 2 akumulatorów rozruchowych lub
1 Zasilanie Akumulator i 1 akumulatora rozruchowego
Wyposażenie standardowe dla wykonania A:
• programy ładowania, nr 1, 2, 3 i 5 (żel, AGM, kwasowy)
• Wyjątkowa technologia ładowania, napięcie ładowania jest zwolnione z pików i jest sterowane w taki sposób, że przegrzanie jest wykluczone
• Zintegrowany z dystrybutorem prądu ładowania z 2 głównych portów ładowania każdy z max. prądem i mocą wyjściową
• Jeśli to konieczne, akumulator rozruchowy może być również ładowany z pełnym prądem ładowania (krótki przystanek pojazdu)
• Dodatkowy pomocniczy port ładowania "S", do ładowania dodatkowego i powolnego ładowania akumulatora rozruchowego (max. 2A) lub jako sygnalizacja portu +86 do blokowania silnika, gdy pojazd jest podłączony do sieci 230V.
• Całkowicie automatyczna praca ciągła do stałej gotowości przy użyciu pojazdu
• Funkcja Wyrównanie (charakterystyka liniowa IUIU może być uruchomiona ręcznie dla kompensacji ładowania celi)
• Inteligentne sterowanie mikroprocesorowe obserwujące jednocześnie pobór prądu przez podłączone urządzenia
• regeneracja baterii w przypadku dłuższych okresów zatrzymania, dwa razy w tygodniu
• Separacja baterii w przypadku awarii zasilania, przegrzania, wykrycia usterki
(Przekaźnik bezpieczeństwa dla każdego portu ładowania)
• Regulowany punkt redukcji mocy (redukcja w nocy)
• Pamięć parametrów pracy przy wymianie baterii
• Elektroniczne części są zabezpieczone przed wilgocią
• Zmienna pozycja montażu
Dodatkowe wyposażenie standardowe dla wykonania B:
• Wyposażenie standardowe identyczne jak Wykonanie A
• 4 stopnie pojemność baterii można regulować (16 programów ładowania w sumie)
• 2 wejścia, każdy, z czujnikiem (sens) linie i czujniki temperatury akumulatora
• Główny prąd ładowania może być zmniejszony w przypadku małej pojemności, niskiego napięcia zasilania 230V np. z generatora itp. (ograniczenia mocy)
• Dodatkowe pomocnicze wyjście ładowania "S" do ładowania i ochrony
akumulatora rozruchowego, max. 4A
Dodatkowe wyposażenie standardowe dla realizacji C:
• Wyposażenie identyczne z Wykonaniem A i B
• 1 port ładowania główna i 1 dodatkowy port pomocniczy ładowanie "S" do ładowania i ochrony akumulatora rozruchowego, (max. 2A)
• Wejścia dla czujnika (sens) linie, które mogą być ewentualnie stosowane w przypadku ładowania za pomocą kabli zewnętrznych
• Sygnalizacja portu +86 do blokowania silnika, gdy pojazd jest podłączony do sieci 230V
• Kompensacja napięcia zewnętrznego dystrybutora prądu ładowania, diody można zmieniać (0,63 V)
Seria VAC Trio, Wykonanie D:
Z trzema głównymi portami ładowania, przeznaczone do jachtów, pojazdów specjalnych i zastosowań specjalnych.
Ładowanie - opcje:
1 do 3 baterii lub zasilania
1 do 3 akumulatorów rozruchowych lub
1 do 2 akumulatory zasilające i 1 akumulatora rozruchowego lub
1 akumulator zasilający i 1 do 2 akumulatorów rozruchowych
Wyposażenie identyczne z Wykonaniem A i B
• Zintegrowany z dystrybutorem prądu ładowania z 3 głównych portach ładowania każdy z max. prądem i mocą wyjściową dla krótkich czasów ładowania
• Dla trybu kombinowanego 1 lub 2 akumulatory rozruchowe, oddzielny program ładowania akumulatorów rozruchowych, można regulować na wbudowanym dystrybutorze prądu ładowania
• 3 wejścia, każdy za czujnikiem (sens) linie i czujniki temperatury akumulatora
Model |
nr. katalogowy |
napięcie/prąd |
pojemność |
wyjścia |
wymiar |
|
|
|
|
|
akumulatora |
|
DxWxH mm |
waga g |
wersja |
|
|
|
|
|
|
|
|
VAC 1210 M 3A |
0412 |
12 / 10 |
25 - 115 |
2 + S |
138 x 72 x 210 |
1250 |
A |
VAC 1215 M 3A |
0414 |
12 / 15 |
38 - 170 |
2 + S |
138 x 72 x 210 |
1280 |
A |
VAC 1215 M 3A / 110 V AC |
0415 |
12 / 15 |
38 - 170 |
2 + S |
205 x 71 x 160 |
1350 |
A |
VAC 1220 M 3A |
0416 |
12 / 20 |
50 - 230 |
2 + S |
138 x 72 x 210 |
1300 |
A |
VAC 1225 M 3A |
0418 |
12 / 25 |
60 - 290 |
2 + S |
138 x 72 x 210 |
1350 |
A |
VAC 1230 M 3A |
0422 |
12 / 30 |
75 - 350 |
2 + S |
138 x 72 x 210 |
1450 |
A |
VAC 1230 M 3A / 110 V AC |
0420 |
12 / 30 |
75 - 350 |
2 + S |
205 x 71 x 160 |
2400 |
B |
VAC 1240 M 3A |
0424 |
12 / 40 |
75 - 480 |
2 + S |
138 x 72 x 310 |
2400 |
B |
VAC 1250 M 3A |
0426 |
12 / 50 |
88 - 550 |
2 + S |
138 x 72 x 310 |
2400 |
B |
VAC 1260 M 3A |
0429 |
12 / 60 |
120 - 660 |
2 + S |
305 x 71 x 160 |
2500 |
B |
VAC 1260 M 3A / 110 V AC |
0432 |
12 / 60 |
120 - 660 |
2 + S |
330 x 90 x 265 |
3900 |
C |
VAC 1280 M 2A |
0439 |
12 / 80 |
150 - 880 |
1 + S |
265 x 90 x 340 |
3900 |
C |
VAC 2412 M 3A |
0448 |
24 / 12 |
32 - 160 |
2 + S |
138 x 72 x 210 |
1350 |
A |
VAC 2416 M 3A |
0449 |
24 / 16 |
40 - 200 |
2 + S |
138 x 72 x 210 |
1350 |
A |
VAC 2420 M 3A |
0458 |
24 / 20 |
40 - 230 |
2 + S |
138 x 72 x 310 |
2300 |
B |
VAC 2425 M 3A |
0459 |
24 / 25 |
46 - 290 |
2 + S |
138 x 72 x 310 |
2400 |
B |
VAC 2430 M 3A |
0461 |
24 / 30 |
58 - 350 |
2 + S |
305 x 71 x 160 |
2450 |
B |
VAC 2430 M 3A / 110 V AC |
0462 |
24 / 30 |
75 - 350 |
2 + S |
330 x 90 x 265 |
3900 |
C |
VAC 1280 M 2A |
0467 |
24 / 40 |
75 - 440 |
1 + S |
265 x 90 x 340 |
3900 |
C |
Seria VAC-F
Ładowarki dla straży pożarnej i wozów interwencyjnych
2 główne porty ładowania :
-1 akumulator zasilający lub 1 rozruchowy akumulator
-1 akumulator zasilający i 1 rozruchowy akumulator
-2 akumulatory zasilające lub 2 rozruchowe akumulatory
Ładowarka serii VAC-F stworzona do instalacji w pojeździe i zgodnie ze wszystkimi regulacjami FNFW obowiązującymi w strażackich standardach DIN 14679 dla ładowania i doładowywania posiłkowych akumulatorów i rozruchowych akumulatorów w interwencyjnych wozach.
-Programy ładowania numer 5,6,7,8 i 9 (start, żel, AGM, kwas)
-nowoczesna technologia ładowania
-Automatycznie powtarzające się operacje dla stałej gotowości do użycia pojazdu.
-Napięcie ładowania jest pozbawione pików i jest kontrolowane tak aby akumulatory nie zostały przeładowane
-Bezproblemowe działanie i jednoczesne zasilanie jednostek podłączonych do portów.
-Zintegrowany dystrybutor prądu z 2 głównymi portami ładowania, każdy z maksymalną mocą bieżącą i wyjściową.
-Wyjście dystrybutora ładującego "2" można włączyć do własnego programu ładowania dla akumulatora rozruchowego.
-Jeśli jest to potrzebne akumulator rozruchowy może być także ładowany z pełnego ładowania prądu (przy krótkim okresie zatrzymania pojazdu).
-Dodatkowy 3 pomocniczy port "S" do wsparcia ładowania i podtrzymywania kolejnej baterii rozrusznika.(max. 2A dla A lub 4A dla B)
-Optyczne i akustyczne ostrzeżenia w przypadku braku akumulatora i błędów operacji.
-Precyzyjny czujnik temperatury baterii, czujka temperatury jest(są) dołączone w podstawowym zestawie.
-Regeneracja akumulatora w przypadku dłuższych okresów zatrzymania to 2 razy w tygodniu.
-Kompensacja straty napięcia na przewodach ładowania zapewnia dokładną obserwację stawek napięcia ładowania.
-Rozłączenie akumulatorów w przypadku spadku mocy, przegrzania, wadliwego zachowania (Przekaźnik bezpieczeństwa dla każdego portu ładowania)
-Funkcja "Power Pack" umożliwia dalsze funkcjonowanie konsumentów i ochronę ustawień, takich jak w przypadku wymiany akumulatora
-Ręczny start ładowania dla totalnie rozładowanych akumulatorów nawiązując do DIN 14679
-Uniwersalnie dopasowana pozycja poprzez dodatkową "METRYCZKĘ !! ".
-System elektroniczny jest chroniony przed wilgocią
Wersja C : 1 Główny port i 1 dodatkowy pomocniczy port ładowania "S" dla pomocy i ładowania podtrzymującego akumulator rozrusznikowy (max. 2A)
Na życzenie zasilacze w wersji A B C mogą być wyposażone przyłączenia FIRECAN
Seria VAC-F II
Ładowarki w ochronnej klasie II, dla strażaków i wozów interwencyjnych.
2 główne porty ładowania z :
-1 zaopatrywany lub 1 rozruchowy akumulator
-1 zaopatrywany i 1 rozruchowy akumulator
-2 zaopatrywane akumulatory lub 2 rozruchowe akumulatory
Jednostki tej serii są wyposażone w izolację ochronną (klasa ochrony 2, 2-przewodowy kabel sieciowy), połączenia przewodu ochronnego nie są wymagane. Tak więc, mogą być stosowane uniwersalnie. Przeznaczone do montażu w pojeździe są zgodne z przepisami FNFW dla straży pożarnej, normą DIN 14679 do ładowania. Ładowanie dodatkowych akumulatorów i akumulatorów rozrusznikowych w pojazdach interwencyjnych. Co do reszty - wyposażenie techniczne, cechy i zalety, jak również możliwości ładowania są identyczne z serią ładowarki VAC-F(patrz wyżej)
Szczególny przypadek:
W przypadku (sieciowej) instalacji pojedynczej w pojeździe w 2 klasie ochronności wg DIN 14679, uzupełnienie C, kabel elektryczny zasilający urządzenia można po prostu zastąpić ciężkim kablem H07RN-F , 2x2.5mm, który jest przewidziany do tej wersji. Przyłącza terminali w urządzeniu są łatwo dostępne.
Model |
nr. katalogowy |
napięcie/prąd |
pojemność |
wyjścia |
wymiar |
|
|
|
|
|
akumulatora |
|
DxWxH mm |
waga g |
wersja |
|
|
|
|
|
|
|
|
VAC 1215 F 3A |
0472 |
12 / 15 |
30 - 75 |
2 + S |
210 x 72x 160 |
1350 |
A |
VAC 1215 F 3A II |
0473 |
12 / 15 |
30 - 75 |
2 + S |
210 x 72x 160 |
1350 |
A |
VAC 1230 F 3A |
0478 |
12 / 30 |
50 - 150 |
2 + S |
210 x 72x 160 |
1450 |
A |
VAC 1230 F 3A II |
0479 |
12 / 30 |
50 - 150 |
2 + S |
210 x 72 x 160 |
1450 |
A |
VAC 1250 F 3A |
0482 |
12 / 50 |
88 - 250 |
2 + S |
305 x 71 x 160 |
2450 |
B |
VAC 1280 F 2A |
0487 |
12 / 80 |
120 - 400 |
1 + S |
265 x 90 x 330 |
3900 |
C |
VAC 2412 F 3A |
0490 |
24 / 16 |
25 - 60 |
2 + S |
210 x 72 x 160 |
1450 |
A |
VAC 2412 F 3A II |
0491 |
24 / 12 |
25 - 60 |
2 + S |
210 x 72 x 160 |
1450 |
A |
VAC 2416 F 3A |
0492 |
24 / 16 |
30 - 80 |
2 + S |
210 x 72 x 160 |
1450 |
A |
VAC 2416 F 3A II |
0493 |
24 / 16 |
30 - 80 |
2 + S |
210 x 72 x 160 |
1450 |
A |
VAC 2425 F 3A |
0496 |
24 / 25 |
40 - 125 |
2 + S |
305 x 71 x 160 |
2400 |
B |
VAC 2440 F 2A |
0498 |
24 / 40 |
66 - 200 |
1 + S |
265 x 90 x 330 |
3900 |
C |
VAC 2440 F 2A |
0498c |
24 / 40 |
66 - 200 |
1 + S |
265 x 90 x 330 |
3900 |
C |
Seria VAC-Station
Ładowarki dla zewnętrznego ładowania dla wozów interwencyjnych podczas postoju na parkingu.
Wykonanie z 5 m kablem Helix: lub z kablem "ÖLFLEX", 4 m
Opcje ładowania:
Akumulator pojazdu + pomocniczy konsumenci
Ładowarka serii VAC-Station pasuje do założenia w hali i jest zgodna z regulacjami FNFW standardu straży pożarnej DIN 14679 dla zewnętrznego ładowania i ładowania podtrzymującego akumulatorów rozruchowych i pomocniczych w wozie strażackim. Poziom ochrony przez bryzgami wody IP21.
-Program ładowania 5,6,7,8,9 i 10 odpowiednio do typu akumulatora
-Automatyczne, szybkie i w tym samym czasie delikatne pełne ładowanie i podtrzymywanie ładowania akumulatora pojazdu zgodnie z normą DIN 14679.
-Bezproblemowe operowanie oraz jednoczesne dostarczanie jednostek, które są podłączone do zasilania pokładowego pojazdu (np. ładowania zasobników)
-VAC 1224-16 stacja z automatycznym rozpoznawaniem napięcia 12V/24 V
-Automatyczne odłączanie głównych konektorów ładowania, w przypadku odłączania akumulatora (aby uniknąć zwarcia)
-Optyczne i akustyczne ostrzeganie w przypadku błędów, bądź błędu baterii.
-Automatycznie kontynuowana operacja dla stałej gotowości pojazdu do użycia.
-Kompensacja spadku napięcia na przewodach ładowania zapewniających dokładną obserwację stawek napięcia ładowania
-Zmienna pozycja montażu
-Elektronika jest zabezpieczona przed wilgocią.
Model | nr. katalogowy | napięcie/prąd | pojemność | wyjścia | wymiar | |
akumulatora | DxWxH mm | waga g | ||||
V/A/A | 1.02.2014 | |||||
VAC 1215/15 Duo | 0625 | 12/15/15 | 36-170 / 36-170 | 2 | 265 x 110 x330 | 3600 |
VAC 1215/15 Duo | 0626 | 12/15/15 | 36-170 / 36-170 | 2 | 265 x 110 x330 | 3700 |
VAC 1215/30 Duo | 0627 | 12/15/30 | 36-170 / 75-350 | 2 | 265 x 110 x330 | 3700 |
VAC 1215/30 Duo | 0628 | 12/15/30 | 36-170 / 75-350 | 2 | 265 x 110 x330 | 3700 |
VAC 1220/20 Duo | 0629 | 12/20/20 | 50-230 / 50-230 | 2 | 265 x 110 x330 | 3700 |
VAC 1220/20 Duo | 0630 | 12/20/20 | 50-230 / 50-230 | 2 | 265 x 110 x330 | 3700 |
VAC 1220/30 Duo | 0631 | 12/20/30 | 50-230 / 75-350 | 2 | 265 x 110 x330 | 3750 |
VAC 1220/30 Duo | 0632 | 12/20/30 | 50-230 / 75-350 | 2 | 265 x 110 x330 | 3750 |
VAC 1220/40 Duo | 0633 | 12/20/40 | 50-230 / 90-480 | 2 | 265 x 110 x330 | 3900 |
VAC 1220/40 Duo | 0634 | 12/20/40 | 50-230 / 90-480 | 2 | 265 x 110 x330 | 3900 |
VAC 1230/40 Duo | 0644 | 12/30/40 | 50-230 / 90-480 | 2 | 265 x 110 x330 | 4000 |
VAC 2420/20 Duo | 0650 | 24/20/20 | 50-230 / 50-230 | 2 | 265 x 90 x 305 | 3900 |